Filmpje: Favorieten van 2012!

Het afgelopen jaar heb ik aardig wat producten in mijn handen gehad, van meh-producten tot aan yiha-me-like-producten. Maar nu is de vraag, welke bleven het langst aan mijn zijde? Goedkope varianten? Of mijn eBay-schatjes? Zeep, parfum, oogschaduw, tanningspray en natuurlijk lipsticks en lipglosses. Ben jij benieuwd wat mijn favorieten van 2012 zijn? Lees snel verder!

1

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

De producten in de video:
– MARC INBANE Tanningspray
Brownearth Mango, Shea & Sugar Exfoliating Scrub with Vitamine E
– LUSH Northern Lights
– LUSH Snow Globe
LUSH Lemony Flutter
– J’adore Dior
– Lady Gaga Black Fluid
– Ed Hardy Womens EDT Christian Audigier For Women
Too Faced Natural Eye Palette
Too Faced Shadow Insurance
– GOSH Copper
– NYX Ultra Pearl Mania White
Everyday Minerals I Do Declare
Everyday Minerals Comfy
120 Palette
Make Up Store Meteor
TheBodyNeeds Mixing Medium
– Essence Kajal Pencil All I Want
– Essence Lipliner In The Nude
– Calvin Klein Mascara Trip
Bourjois Queen Attitude Volume Mascara
Max Factor Masterpiece MAX
ELF Blending Eye Brush
– Sigma Mrs. Bunny Kit
– Sigma Angle Kabuki
– J’ouvert Cosmetics Blending brush
Everyday Minerals Pencil brush
NYX Blush Taupe
– NYX Lipgloss Frosted Beige
– Catrice Lipstick Be Natural
MAC Lipstick Lady Danger
– ANNY Paradise on Earth
Bourjois Golden Shimmer Mist Hair & Body Spray

Wauw, dat zijn er veel! Ik vroeg mij al af, waarom het filmpje zo’n 46 minuten duurde, maar nu ik de lijst zie begrijp ik het probleem. Gelukkig heb ik het aardig kunnen terugdringen, maar de lijst blijft ongelooflijk lang! Zou dit volgend jaar ook nog zo zijn? Of zou ineens de haat in mij zijn opgeborreld? Laten we ooit een keer terugblikken!

Wat is jouw beauty favoriet van 2012?

Too bad, WordPress zal helaas niet veranderen. Kun je niet inloggen, of lukt het niet om te reageren? Voer dan je website in bij het e-mailadres vakje en plak daar achter @Hotmail.com. Dan zal hij vervolgens gewoon door komen.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

35 responses to “Filmpje: Favorieten van 2012!”

  1. lovelylife says :

    Ik was al aan het denken of je ook een favorieten van het jaar filmpje zou maken en toen ik eraan dacht wist ik al zeker dat het 120 palette en Too Faced
    Natural Eye palette erbij zou zitten haha. Love them too!

  2. Velaija says :

    Lush Lemony Flutter staat bij mij ook hoog op mijn lijstje! Het is echt een wondermiddel voor sterke, mooie nagels (en nagelriemen!). De Marc Inbane tanning spray heb ik hier ook ergens liggen, maar die heb ik nog niet gebruikt. Misschien toch maar eens doen! Sinds enkele weken gebruik ik de TFSI ook en hij bevalt me prima! Ik wil NYX Taupe ook al een tijd proberen, maar ik hoorde laatst dat ‘ie uit het assortiment gaat :(.

  3. Sofie says :

    Leuk filmpje! Je hebt echt veel favorieten :)

  4. Monique says :

    Leuk filmpje, een hoop mooie favorieten en idd too faced was wel beetje voorspelbaar ;)

  5. Jasmine says :

    Erg mooie lijst, Erg leuk dat er ook een aantal drugstore producten opstaan en die komen dan ook meteen op mijn wishlist, vooral de Essence Kajal Pencil All I Want. Jah misschien toch wel beter om niet een filmpje van 46 minuten te moeten uploaden, want dat duurt vast een eeuwigheid, ookal zou ik het niet erg vinden om daarnaar te kijken =]

  6. redhotjillypeppers says :

    De Lush zepen en het Lady Gaga parfum staan ook op mijn favorietenlijstje :)

  7. Tessa says :

    ah, wat een leuke producten allemaal.
    x

  8. Amanda says :

    Wow, dat zijn er veel haha. Wij hebben er nog geen tijd voor gehad, gaan het waarschijnlijk in januari doen. Maar alle producten komen niet echt als een verassing haha. Nu je ze opnoemde dacht ik wel van o tuurlijk die ook en die ook ja. En de 120 palette, dat moest haast wel haha

  9. Beautydagboek says :

    Leuk om te zien wat je favorieten zijn. De mascara van Max Factor is ook absoluut een favoriet van mij! En J’adore heb ik ook jaren gedragen, hij blijft heerlijk! Fijne zondag vandaag!

  10. femketje says :

    mooie favorieten allemaal :D

  11. Paola says :

    Leuk filmpje! Een aantal producten kende ik nog niet en daar ben ik erg benieuwd naar geworden!

  12. Jorinde says :

    Heerlijk filmpje om mee wakker te worden met een bakkie pleur erbij :-) Mooie favorieten heb je. Die nyx taupe blush wil ik ook graag nog kopen.

  13. Allissa says :

    Oeeh leuke favorieten!

  14. Miranda says :

    Leuk om te zien wat je favorieten zijn:D

  15. BeautyGlitter says :

    Wowie wat veel producten, me likes! Ik ben ook vooral fan van de Marc Inbane tanning spray, de Lush en Too Faced producten zijn ook echt prachtig en heerlijk :)

  16. beautiesatwork says :

    serieuze lijst :) wel mooie producten

  17. Lotte says :

    Woaaah, wat veel favorieten! Veel producten ken ik niet, of nou ja, heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Maar als ze echt zo fijn zijn moet ik die ook maar eens gaan proberen, haha! En hell yeah, het Natural Eye palette was natuurlijk niet te missen hè, in deze video.

  18. Jeanine says :

    Leuke producten!
    Het 120 palette had ik wel aan zien komen, net als het essence oogpotlood en de mascara van bourjois en max factor.
    Ik miste wel de zwarte gelliner van Catrice ;-)

    Die nagellak is echt PRETTY!!!

    XxX

    Ps: Fijne jaarwisseling

  19. Lisa says :

    Lekker veel favorieten!

  20. fleursbeautytips says :

    Wat een mooie favorieten! Erg leuk filmpje! Hopelijk is je keel snel hersteld! En kijk al uit naar je nieuwe video’s :) Wens jou ook een heel fijn en fantastisch 2013 toe!

  21. theBlondBeauty says :

    Leuk filmpje, mooie favorieten. Wat zie je er leuk uit zeg! x

  22. jlovesbeauty says :

    Leuk filmpje en leuke favorieten

  23. Vera says :

    Een aantal producten van The Beauty Bakery zijn zeker favorieten geworden en NYX Round Lipstick in een aantal kleuren. Ik heb ook zoveel mooie producten ontdekt afgelopen jaar!

  24. nienloves says :

    leuk om te weten :)

  25. joycelysanne says :

    120 palette, didn´t see that one coming /kiding! leuk filmpje cynth!

  26. Make Up For Women says :

    Too Faced is eigenlijk vanzelfsprekend hé;D Veel beterschap met je amandelen trouwens:) Liefs xoxo

  27. Linda says :

    Inderdaad veel favorieten, maar dat is ook leuk om te zien (: MAC Lady Danger staat hoog op mijn verlanglijstje! Maar die dingen van Hema staan niet in het lijstje :]

  28. Emily says :

    Het eerste product dat je noemt is een tanning-spray.
    Wat is een “tanning-spray” dan? Ook zelfbruiner? Ik ben een beginner als het om beauty gaat. ;)

  29. Arletta says :

    Leuk om te zien en wat heb je een fijne favorieten Cynth!
    xx

  30. lonnie101 says :

    Leuk fimpje, en wat een leuke favorieten heb je!!

  31. muakissandmakeup says :

    Leuke favorieten, ik kan me er helemaal in vinden ;-)

  32. beautyforgirls says :

    Er komen echt heerlijke producten voorbij. De Too Faced Shadow Insurance is ook zo fijn. Inderdaad sommige kwasten van ELF zijn niet fijn maar deze zien er goed uit.
    Leuke favoriete.
    Liefs, xxxx

  33. Renate says :

    Leuk filmpje! Eigenlijk alle producten zien er goed uit! & Ik heb ook het 120 palette en de lady gaga parfum <3.

  34. sheelaaa says :

    Wauw, dat zijn echt veel favorieten :p

Geef een reactie

