Beauty Without Cruelty Ripe Cherry Lipstick.

Gestifte lippen zijn ideaal voor telaatkomers + snelle make-uppers, omdat je het tijdens het reizen prima kunt aanbrengen en er toch nog fresh uit kunt zien. Rood is moeilijk aan te brengen, maar oefening baart kunst en helemaal als hij glijdt als boter + nog eens dierproefvrij is! HURRAY voor BWC! BWC? Wat? Let’s find out.

1 BWC

2 BWC

3 BWC

BWC staat voor Beauty Without Cruelty wat ruim al dertig jaar aan de slag is met proefdiervrije cosmetica! De cosmetica wordt dus niet op dieren getest en is ook geschikt voor veganisten en vegetariërs. Daarnaast maken zij gebruik van gerecyclede producten en bronnen.

4 BWC

5 BWC

De huid rondom mijn lippen is extreem gevoelig, maar ik kreeg geen reactie op de lipstick. HURRAY! De ingrediënten zijn:
Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed oil → Jojoba Olie.
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil → Plantaardige olie die zijn verkregen uit de Ricinus plant
Candelilla Wax → Is een wax van de bladeren die afkomstig zijn van de Candelilla plant.
Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides → Een dikke vorm van zonnebloemolie.
Red 6 BA → Dient voor de kleur.
Caprylic/Capric Triglyceride → Een specifiek onderdeel van kokosnoot/palmolie.
Titanium Dioxide → Dient vaak als een kleurstof.
Mica → Poedervorm is voor de pigmentatie.
Copernicia Cerifera (Carnauba Wax) → Afkomstig van een plant die alleen in de noordoostelijke staten van Brazilië voorkomt en staat voor een palmwax.
D&C Red 7 CA → Dient voor de kleur.
Stearalkonium Hectorite → Maakt vaste stoffen vloeibaar bij verstoring. Volgens mij kan je hierdoor de lipstick als boter uitsmeren
Tocopheryl Acetate (Vitamine E) → Vitamine E
D&C Red No 33 Al Lake → Dient voor de kleur.
Red Iron Oxide → Dient ook voor de kleur van de rode lipstick.

6 BWC

7 BWC

Een overduidelijke swatch van de Ripe Cherry lipstick, hij knalt als het ware van mijn hand af! Goddelijke kleur, een roze ondertoon spot ik hier en daar, maar merk ik niet echt terug op de lippen. Blijft zeker één tot twee uur goed op mijn lippen, overleeft redelijk een maaltijd, maar je moet hem daarna wel even bijstiften. Geen probleem.

8 BWC

9 BWC

Weet je dat ik de BWC Ripe Cherry lipstick wekelijks gebruik?! Uhu, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, want hij zit enorm comfortabel op de lippen. Ook heeft de lipstick een voedende werking en is de lipstick parabenen vrij! De lipstick Ripe Cherry  39 van BWC is verkrijgbaar in de webshop van Beauty Without Cruelty voor €12,00!

Kon jij de webshop al? En heb je er al eens besteld?

Too bad, WordPress zal helaas niet veranderen. Kun je niet inloggen, of lukt het niet om te reageren? Voer dan je website in bij het e-mailadres vakje en plak daar achter @Hotmail.com. Dan zal hij vervolgens gewoon door komen.

Tags: , , , , , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

44 responses to “Beauty Without Cruelty Ripe Cherry Lipstick.”

  1. Belllezza says :

    Wauw, staat je super goed! Ik kon het merk nog niet, maar het klinkt veelbelovend. Ook is de ooglook weer prachtig.

  2. redhotjillypeppers says :

    Echt een prachtige rode kleur ! Ik kende het merk nog niet.

  3. Sofie says :

    Wat een mooie intense kleur! Jammer dat BWC hier niet zo bekend is.

  4. Natasja says :

    Dit merk kende ik nog niet, klinkt goed Cynth! :D Staat je ook erg mooi.

  5. pixelsbyemilia says :

    Wauw, wat een kleur! Ik vind het gaaaaf en het staat je heel goed. En helemaal super dat dat hele merk dier-vrij is! Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar ik ga er eens wat meer over opzoeken. Jammer dat het hier niet in de winkels wordt verkocht (ik heb het in ieder geval nog nooit zien liggen), maar die webshop ga ik onthouden!

  6. Mme Sophistique says :

    Wauw prachtig, ziet er echt helemaal Marilyn Monroe-style uit!

  7. femketje says :

    mooie knalkleur!

  8. nailsandstuffshannara says :

    ik vind mezelf echt niet met rood staan, jammer want vind het wel mooi!

  9. Zoe_Olea says :

    Wat een prachtige kleur en super fijn merk :D Staat je ook heel erg mooi!

  10. charlotte says :

    Klinkt erg goed! Zeker omdat er zoveel verzorgende ingredienten in zitten! Rode lipstick kan bij iedereen wel, vind ik. Ik zal eens een kijkje nemen op de webshop.

  11. beautiesatwork says :

    nog nooit van gehoord :) gorgeous colour!

  12. somelikeitdoubledutch says :

    Zo die is echt zo rood als rood kan zijn, wow!

  13. Eline says :

    Mooie en intense kleur, staat je goed!

  14. Lotte says :

    Je kan ‘m echt heel goed hebben, wauw! Hij staat je super, goed dat je ‘m zo vaak draagt. Leuk ook dat je de ingrediënten erbij hebt gezet, dat is altijd handig.

    • Beauty Koning says :

      Yes, dat was ooit een voornemen, volgens mij van vorig jaar. Ik zal ze er vaker bij gaan vermelden, want het is heel interessant en als je het een beetje “door hebt” is het best gaaf om het te weten. Ja, dont ask. xD

  15. AreyouShir? says :

    Wat een goed merk! Daar ga ik eens wat van proberen. Prachtige kleur rood ook, trouwens.

  16. LounaBeauty says :

    Wauw heerlijke intense kleur!! :) Mooi meid.

  17. cellamaassen says :

    wow wat goed! ik ben zelf vegetarisch dus das altijd handig om te weten bij make-up! en een heel mooie kleur

  18. ValleyDoll says :

    Wow, serieus rode lippen ! Ik wou dat ik er zo goed mee stond als jij girl !

  19. makemydayalovely says :

    Ik zeg; knallend de lente in!

  20. beautyfizz says :

    Mooi kleurtje! staat je goed meis

  21. elke says :

    Ik kende dit merk nog niet… maar het is wel een hele mooi en intens kleur!

  22. BeautyGlitter says :

    Wauwie wat een killer rode mooie lipstick! Heb zelf een oogschaduwpalette van dit merk :)

  23. Kiss & Make-up says :

    Yeowza, wat een prachtige warmrode kleur!

  24. Mariska says :

    Wauw, die zie je inderdaad goed zitten! Heel mooi aangebracht ook!

  25. Irma says :

    Wow, wat een ‘in you face’ kleur!
    Staat je goed!

  26. Estrella says :

    Heel mooi kleurtje!

  27. BeautyFrique says :

    Echt een kleur die goed bij je past! Ikkende de webshop nog niet eigenlijk..

  28. Jorinde says :

    Wat een mooierd. Ik kende het merk nog niet!

  29. Sarah says :

    Ik kende het merk nog niet, maar wow die kleur!

  30. Suzanne says :

    Wat een knallend kleurtje! Hee volg jij mij ;) Dan… hahaha Grapje meid! xxx

  31. Josephine says :

    WAUW, dat is inderdaad een knalkleur! I like it, staat je ook goed. Ik heb sindskort NYX Snowwhite weer herontdekt, love it.

  32. Gerrianne says :

    Toen ik de afbeelding zag dacht ik; héy, een onbekend merk! Altijd super leuk om te zien. En dan de kleur, loveee red! Dat weet je! :D

  33. Amanda says :

    Ik kende het merk nog niet, maar hij staat je goed!

  34. Jana says :

    Mooie rode kleur :) x

  35. Deb says :

    Mooie kleur! Staat je divine! Goeie analyse van de ingrediënten! 30 jaar dierproef vrij hallelujah!!Daar kunnen veel bedrijven echt een voorbeeld aan nemen.

  36. debby says :

    Wauw dit is een kleur die voor mij gemaakt is :)

  37. Just a Girl ... says :

    Wat een schitterende kleur !!
    En het lijkt me een heel leuk merk.
    Ik had er zelf nog niet eerder van gehoord.
    Ben er enthousiast over !! en de kleur staat je prachtig !!

  38. Miss Langhaar (@MissLanghaar) says :

    Lijkt me heerlijk, en die naam en het concept natuurlijk ook!

  39. wendybeautyties says :

    Wat een prachtige kleur!! Hij staat je ook bijzonder mooi.
    Ik ken dit merk nog niet, maar ik zie dat het hoog tijd wordt dat ik kennis ga maken! :-)

  40. Qtplace (@Qtplace) says :

    Mooie kleur!! staat je goed

  41. Shelly says :

    Mooie kleur, goed merk ook! Zulke merken verdienen nou een eigen winkel in de winkelstraat. =)

  42. thebeautyingredient says :

    Je lippen zien er ook echt super gezond uit met deze lipstick op. Alleen jammer dat ik rood liever vermijd bij mezelf, haha…

  43. Evelien says :

    Mooooooi, dat is echt een perfecte kleur rood! <3 En wat een prachtige ooglook op de laatste foto, ik blijf maar kijken. Hoe mooi kan een blauw oog zijn? :D

Geef een reactie

