Breaking news: Nieuw haar?! Of een nieuwe baard?

NIET WAAR. NEE! Oh my god, ga je schamen Cynth!” Hoezo? Het is mijn keuze. “Niet. Ik vind dit niet kunnen.” Ik spreek trouwens nu voor jullie, want ik hoor die hersenen vanaf hier kraken. Wat zou het zijn? Ik had een belofte gemaakt – meer een ongeschreven regel – en die heb ik goed verbroken. Drie keer zelfs, als je het zo berekend. Kijk mij rebels zijn danG. Wil je weten wat het is? Het is turkoois.

1 NEW HAIR

Wat? Een nieuw baard? Nee, geen nieuwe baard voor Sinterklaas, maar turkoois voor Cyntherklaas! Sorry, de laatste tijd zijn mijn opmerkingen weer scherp als de blades van samoerai zwaarden. Nieuw haar? Dat klopt, ik heb mijn lokken in de was gezet en omgetoverd tot een ijskoude coupe. Twee keer geblondeerd en een turquoise haarkleuring er overheen.. Ba dum tss..

2 NEW HAIR

BAM. IN YOA FACE. Jap, dat is de kleur zeker. Althans, voor mijn omgeving – de mensen die ik dan niet ken – aangezien ik jarenlang rondliep met fuchsia. Zelf heb ik niet eens door dat mijn haar weer in de kleur staat qua felheid. Ik houd van de intensiviteit, de kracht achter de kleur en het helpt mij in mijn midlifecrisis.

3 NEW HAIR

Mind de afschuwelijke-dit-heb-ik-al-de-hele-dag-erop-zitten-make-up, want ik was al in Amsterdam geweest + dikke wind = bad looking make-up. Na enkele hints in artikelen, het opzoeken van verf en het bekijken van video’s werd ik te enthousiast en bestelde het haarverf online. Voordat ik het wist koos mijn hersendeel voor de dip dye en zat de onderkant in de blondeer. Negen proces, dik en vol in de waterstofperoxide. BAM. BLONDERUH.

4 NEW HAIR

5 NEW HAIR

6 NEW HAIR

Met conditioner heb ik de verf deels gemengd, zodat het rustig omhoog vervaagde en aan de onderkant is het feller dan fel. Het is ook totaal niet droog, voelt niet beschadigd aan en straalt glanzend in de zomerse – yay finally! – zon.

7 NEW HAIR

Gotta love it. Ondanks dat ik niet eens meer door heb dat het geverfd is, kan ik er niet stoppen om er naar te kijken. Het is zo anders, maar voor mij ook weer zó gewoon! Alsof ik het verven heb gemist – fo suah! Gelukkig zit ik weer in de fantastische kleur en zal dat voorlopig ook zo blijven! Oh en mijn lokken zitten ineens weer als gegoten! En ik heb het haarverf besteld via HairCrazy.com.

Heb jij je haar laatst nog geverfd?

Too bad, WordPress zal helaas niet veranderen. Kun je niet inloggen, of lukt het niet om te reageren? Voer dan je website in bij het e-mailadres vakje en plak daar achter @Hotmail.com. Dan zal hij vervolgens gewoon door komen.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

83 responses to “Breaking news: Nieuw haar?! Of een nieuwe baard?”

  1. ielss says :

    Oh geweldig!! Ik vind dit echt super gaaf, staat je ook mooi!

  2. Olga says :

    Prachtig gewoon!!!!!

  3. martinaa89 says :

    Woooow wat stoer!!!!…..ik dacht eerst dat het nep was ;)

  4. Tessa says :

    Zo cynthia wat staat je dit prachtig! Het ziet er zooo gaaf uit!
    En knap van je dat je toch maar even je haar turkoois kleurt!

    xx

  5. Sofie says :

    Wat gaaf en stoer van je! Het staat je geweldig :)

  6. pixelsbyemilia says :

    Je hebt lef! Zoiets zou ik nooit durven, maar jou staat het nog geweldig ook! En wauw, wat knap dat je het zelf gedaan hebt. Ik dacht even dat je het bij de kapper had laten doen, want de overgang is echt super!

  7. Kimberly says :

    Ik vind het echt zo gaaf!!!wauw! Het staat je ook echt super, past echt bij je!

  8. ValleyDoll says :

    Awesome ! Je staat er super mee !

  9. aspasiablog says :

    Leuk. Super dat je dat gewoon zelf gedaan hebt, is echt goed gelukt en je haar ziet er inderdaad mooi glanzend en gezond uit.

  10. Amanda says :

    Wow, Cyn. Super gaaf! Ik zou het niet durven haha. Ziet er echt heel mooi en stoer uit.

  11. LounaBeauty says :

    WOWW wat een knal kleur! jij kan dit ook echt hebben! SUper vet!!

  12. femketje says :

    gaaf :D me likey!

  13. beautytalkblog says :

    Wow, wat opvallend.. zou ik niet durven!
    Eefje

  14. Mme Sophistique says :

    ik vind het je prachtig staan, je hebt net zeemeerminnenhaar

  15. iscreambeauty says :

    Wat stoer!!

  16. whatevergivesjoy says :

    Ik ben sinds kort ombre! Hiep hoi!

    Dat turkoois is lekker speciaal! Eens iets anders als bloggers die hun paars of roze verven. Ook leuk, maar dat van jou is echt wauw! Precies een zeemeermin (maar dan niet Ariël) ;-).

  17. Denna says :

    Fuck! Hij ziet er echt geweldig uit! Wat een mooie dipdye en wat een lekkere felle kleur. Welke verf heb je gebruikt, ik wou van de zomer ook zo een kleur erin gooien. Eerst eens kijken of mijn paarse kleur pakt want vorige week mijn poging tot geheel pastel paars haar was mislukt. Maar echt wat mooi! Het staat je heel goed!

  18. Delphine says :

    Word even wennen, wel leuk dat je dit durft!

  19. Renate says :

    Ik hou totaal nooit van blauw ( en ik zie ook wat groen ) dip dye, maar bij jou staat het echt super! Wel even wennen, maar ik vind het eigenlijk wel mooi bij jou (:

  20. edithmeijer says :

    Wauw, ik vind het zo’n mooie kleur, het staat je ook super!

  21. themakeuphotspot says :

    Wow supervet! ik moet binnenkort ook naar de kapper maar zoiets als dit zou ik nooit durven P

  22. Ayla says :

    Prachtig! Ik heb ook een keer turkoois gehad (semi-permanent op geblondeerd haar) in combinatie met roze en paars. Het roze en paars ging er goed uit maar turkoois niet, dus liep ik op een gegeven moment met een blonde dipdye die op sommige plekken nog een beetje blauw/groen uitsloeg haha! Maar het staat je echt super mooi, heb meteen zin om m’n eigen haar ook weer te doen!

  23. linvant says :

    Het ziet er echt heel gaaf uit en past ook zeker bij je!

  24. beautiesatwork says :

    oh my :) die kleurschakering met groen/blauw is gorgeous

  25. lindabeautyties says :

    I love it, I love it, I love it!!!!
    Geweldig mooie kleur! Super gaaf geweldig goed en mooi gedaan!!!!!!

  26. bibibianca says :

    Wow wat stoer dat je dat durft! Staat je mooi!

  27. Juudith says :

    Oooooohh wauuwwh zegg!! wat een gave kleurenn!! echt super tof!

  28. Autumn Roads says :

    OMG ikke ook willen!!! Misschien ga ik het proberen met uitwasbare verf, rood ofzo aangezien mijn lokken al te veel hebben meegemaakt. Krijg gelijk de kriebels!!!

  29. Esmay says :

    OMGOMGOMGOMGOMGOMG! TE COOOOOOOOOL!!!!!!

  30. Josephine says :

    OMG OMG OMG OMG CYNTHIA!!! Dit is zooooo gaaf en aaah I love it en het staat je heel goed en wat moooihooi :D

  31. Sophia says :

    Waaauw, echt heeeel gaaf! :D

  32. cellamaassen says :

    Wauw staat je SUPERGOED!! heel gaaf gedaan!

  33. shirley says :

    Omg, jaloers! Zo mooi! Best decision ever. De kleurencombi staat je ook goed. Waaaah, waarom is mijn haar zo donker… >.<

  34. pretty beauty land says :

    wauw! Damn! Dat is echt té cool!

  35. charlotte says :

    Waaauuwie! Ik had het natuurlijk gisteren al op instagram gezien maar ik vind het echt heeel erg mooi staan bij je!

  36. beautyshades says :

    Wauww pretty!
    Echt heel gaaf!

  37. Jill says :

    Ik vind het echt prachtig ♥ Het staat je heel mooi!

  38. Emma says :

    EWMYGOOOOOOOASHHHH, zoals ik op instagram al zei: PERFECTION!!!! Echt, met le curlz en een beetje vervagend, en tja, me is speechlesss <3 Okay, back to normal. Nee serieus, wauw! Ik ga hopelijk heel heel snel mijn haar in de bleek pleuren en dan toffe kleurtjes eroverheen gooien, maar nu ik dit zie baal ik als een malle dat mijn haar niet zo lang is (maarrrrr er komt wel verandering in ^^)
    Ik snap ook niet waarom niet de halve mensheid met gekleurd haar rondloopt, ik bedoel, hoeveel fleuriger wordt het straatbeeld hiervan!
    Okay, ik stop met het overladen van complimenten, haha, maar wauw, dit staat je prachtig en je straalt helemaal :)

  39. Jennifer says :

    Jeeee, wat fel; maar super gaaf! Staat je mooi!

  40. jlovesbeauty says :

    Oh wauw wat een prachtige kleur! Staat je super!

  41. Suzanne says :

    Wauw! Wat ontzettend gaaf! Staat je goed en wat een lef, ik zou het zelf niet durven. hihi

  42. Jeanine says :

    YES ik wist het! Hahahahaha
    Het ziet er GE-WEL-DIG uit! WOW je kunt het zo goed hebben en het staat je onwijs pretty! Ik vind het een stoere actie!

    Xxx

  43. naelisa says :

    Wauw! wauw! wauw! Geweldig!! En ik ben jaloers op je! Zou zelf zo graag mijn haar lila willen verven, maarja… Werk he… Maar het staat je echt prachtig!

  44. Laura says :

    Gaaaaaf! Staat echt heel goed bij je Cynthia!

  45. Xaviera says :

    Ik vind het echt prachtig! Staat je heel erg goed :D

  46. Sherr says :

    Wauw zeg staat je super!!

  47. beamingbeauty says :

    WOW! Ik zou het zelf nooit doen maar het staat je echt super!

  48. Angelique says :

    wauw gaaf meis! Staat je ontzettend leuk! Inderdaad, als je dan kleur doet doe het dam ook goed! Denk dat alle felle kleuren jou wel gewoon staan hihi

  49. makemydayalovely says :

    ZO VET! Wat een lef heb jij haha. Supertof dat je dit hebt gedaan, staat je prachtig!

  50. Annelie says :

    Wat gaaf zeg en stoer dat je het durft! Het staat je goed :D

  51. sarahdiiamonds says :

    Ik vind het zo geweldig! Knap dat je dit durft, alles staat jou echt!

  52. Jana says :

    Ooh wow! Het staat je echt prachtig ! <3 x

  53. Nicole says :

    wow, super leuk!

  54. Jorinde says :

    Wat gaaf Cynth. Past ook echt bij je :-) Yep. Ik heb woensdag mijn haar laten snoeien en er blonde highlights in laten zetten :D

  55. Evelien - http://www.ohfashion.nl says :

    Wooow, wat gaaf joh! Echt heel stoer, ik dacht eerst dat het een foto van Tumblr was, haha. Ik wil dat ook! Maar ik heb helaas niet zulk prachtig haar als jij :(

  56. beautyforgirls says :

    Wauw, ik vind het wel erg gaaf en gewaagt.
    Staat je goed.
    Liefs, xxx

  57. Bo says :

    Waarom staat alles jou zo geweldig?! Anyway, die kleur is echt heel gaaf, wauw! Ik heb vorige week maandag weer blonde highlights laten zetten.

  58. Liliane says :

    Mijn lievelingskleur! Luuuuf it.
    Helemaal turquoise lijkt me trouwens ook erg tof staan.
    Stoere meid!

  59. Mariel says :

    Het staat je echt super! De kleur is ook mooi gelukt!

  60. Yara says :

    IK HOU VAN JE HAAR!!! <3

  61. Rebecca says :

    uber cool!! zou het zelf niet durven, maar vind het zooooooo gaaf!!

  62. Anne Solveig says :

    Het staat je echt ge-wel-dig! Niks voor mij.

  63. Beautydagboek says :

    Geweldig Cynthia! Staat je goed en heel gedurfd! Vervaagd het blauwe op een gegeven moment na een paar keer wassen en dat je dan Ombre haar over houdt?

  64. Judith says :

    Nouja zeg, volgensmij ging er iets fout bij het plaatsen van mijn vorige comment want ik zie hem nergens staan :(
    Maar anyway, oh my god Cynthia wat ontzettend gaaf!
    Ik denk dat ik zojuist serieus verliefd ben geworden op je haar, wauw hè :D

  65. Mariska says :

    wow ik vind het echt heel vet :D

  66. Just a Girl ... says :

    Wat gewaagd !! Maar het staat je super goed !!
    Ik vind het echt een hele mooie kleur.
    Love it !!

  67. Nena says :

    Wow echt cool! Wel heel mooi :)

  68. Lisanneburgers@live.nl says :

    Wauw!!!!! Cynthia, nu ben ik echt verliefd op je. (Oké, niet, maar wel op je haar!;)) Maar, wat gaaf!!! <3

  69. ChantalAngel says :

    Heel erg gaaf!!! Ik hou er wel van. Ik zit weer in de richting van blond te denken maar ga het opbouwen.

  70. Sophie says :

    Ik vind dit zo gaaf! Je ziet er ook zo happy uit :) Je kan het echt hebben!

  71. Miss Langhaar (@MissLanghaar) says :

    Whaaaa super!! Echt een prachtige zomerse kleur, alleen al ernaar kijken zal voor verkoeling zorgen haha ^^
    En ik heb echt altijd als ik mijn haar geverfd heb, dat het dan als gegoten zit haha. Alsof die verf een soort kuur voor je haar is ofzo, raar!

  72. Milou says :

    Wauw wat een mooie kleur!
    Staat je echt heel mooi.
    Ik zou willen dat ik het lef had om my little pony haar te nemen :p

  73. Irma says :

    WAUW. Dat kleuroverloop!
    Het staat je echt super! Zo gorgeous.

  74. Denise says :

    loooooove it!

  75. Autumn Roads says :

    Cynthia… heb jij permanente verf ook uitwasbaar ;) Ik heb gisteren in een dolle bui dip-dye gedaan in magenta roze maar me ma is woest hihi. Heb het nu al paar keer gewassen en het is er bijna uit, blij dat ik uitwasbaar heb genomen. Oef, heb ik weer :( heb nog wel foto als aandenken van mijn stunt XD Maar heel gaaf hoor dat blauw bij jou :) Mijn magenta is inmiddels baby roze ….. damn

  76. Gerrianne says :

    Hahaha, ik moest hier zo om lachen. Echt precies iets voor jou, hóór! En het staat je ook zo fantastisch, mega gaaaf! Geweldig!

  77. joycelysanne says :

    OMG, het staat je géweldig!

  78. Joyce says :

    OHwauw, ik ben behoorlijk jaloers, wilde dat ik gewoon zomaar mijn haar zo mooi blauw kon verven, maar helaas, heb het idee dat het niet erg mooi gaat staan bij rood haar ;)

  79. Liesbeth says :

    Heel gewaagd … maaar … het staat je fantastisch! :D xx

  80. Lotte says :

    Het staat je echt héél goed Cynth, wauw! Supertoffe kleur ook, leuk dat je voor blauw bent gegaan en niet voor roze of paars ofzo. De overloop is ook heel mooi en nog vrij subtiel. I like it very muchosss!

  81. Kaylani says :

    Whoooo gekleurd haar is pure liefde!

Geef een reactie

