Win een 120 Palette 2x!

De koningsdag is gepaseerd en de baas is jarig. Hihi, ik heb het gewoon over mijzelf! Taart eten for life, praten over de gekste dingen en oude herinneringen naar boven halen. Zolang het laatste positieve dingen zijn – niet dat je stiekem mensen bekogelde met brood – kan mijn dag niet meer stuk. Vanwege le birthday kon ik niet achterblijven om in de a la Cynthia sfeer te blijven en daarom kun jij kans maken op een 120 palette!

40 120

Twee 120 palettes voor twee dames of heren. Man of vrouw, doe gewoon mee, want misschien wil jij er als man ook wel een keer mooi uitzien. Het is heel eenvoudig, ik ga er niet teveel omheen praten en kom meteen met de regels.

Wat moet je doen om één van de 120 palettes te winnen?

  • Verzin iets unieks en stuur het op! Maak een kleurrijke look, ga voor grime of juist voor kleurrijke fantasieën. Laat alles zijn beloop nemen en doe je uitereste nest! Ben je niet goed met make-up? Maar wel in het maken van moodboards? Doe dat en stap uit je comfort zone! Goed met schilderijen? Of juist dansen? Upload een video op YouTube en show it to me. Jap, hij mag privé staan, zolang ik het maar kan zien! Of doe iets anders, zolang het maar uniek is!
  • Stuur vervolgens jouw item op naar cynthia@beautykoning.com met de kop: Winactie of iets in die trant en je maakt kans op de palette!
  •  Je hebt een maand lang de tijd om mee te doen met de winactie. Vandaag 20 april 2013 begint het en zal het eindigen op 20 mei 2013.

GOOD LUCK!

Too bad, WordPress zal helaas niet veranderen. Kun je niet inloggen, of lukt het niet om te reageren? Voer dan je website in bij het e-mailadres vakje en plak daar achter @Hotmail.com. Dan zal hij vervolgens gewoon door komen.

Tags: , , , , , , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

21 responses to “Win een 120 Palette 2x!”

  1. Laura says :

    Aah super leuke winactie! Nog eens goed nadenken over een knallende uitspatting die er voor gaat zorgen dat ik dit geweldige 120 palette in mijn macht ga krijgen *gniffel*

  2. Amy says :

    Geweldige winactie! Ik vind winacties echt leuk als je er zoiets voor moet doen, haha. Heb ik weer een fijn excuus om mijn kleurrijke make-up bij te halen en eens lekker gek te doen.

  3. naelisa says :

    Super leuke winactie! En ook ga eens kijken of ik wat creatiefs kan bedenken!

  4. themakeuphotspot says :

    Leuke winactie maar ik heb helaas geen camera om een filmpje te maken :( anders had ik wel meegedaan!

  5. Renate says :

    Leuke winactie, maar ik heb het 120 palette al <3.

  6. Bo says :

    Whaaa, leuke winactie! Ik heb geen camera voor een video dus dat word ‘m niet, maar toch: succes iedereen!

  7. Irma says :

    Superleuk bedacht!

  8. fashionyourlove says :

    Whaaaa leuk, ik zal iets leuks verzinnen!

  9. Tessa says :

    Oh super leuk bedacht! Ik gaaa heeeel diep nadenken over wat ik eens zal gaan doen!
    xx

  10. Liliane says :

    Leuke winactie chick!

  11. Britt says :

    Wauw, leuk bedacht! Ik ga maar even brainstormen :)!

  12. beautyshades says :

    Leuke winactie!
    Ik ga iets proberen te verzinnen!

  13. Kiss & Make-up says :

    Echt helemaal in jouw stijl om zo een kleurrijk palet weg te geven, super :-) Succes iedereen!

  14. Guusje says :

    Ojeee ik ga snel iets verzinnen!!

    Superleuke winactie :D

  15. sarahdiiamonds says :

    Ik heb een kansje gewaagd!

  16. Miss Mags says :

    Hele leuke win actie !

  17. Gerrianne says :

    Een maand de tijd? OHLA. Als ik me verveel, *bijna vakantie* dan ga ik meteen aan je denken + aan deze palettes. Oh en bij deze nog van harte met je verjaardag en blablabla, zoals ik je al op instagram zei hihi. Ik vind het echt tof dat je zo’n winactie weer doet en je lekker uit je comfort zone kan gaan voor iets. Super!

  18. Anouk says :

    Super leuk!! Helaas ben ik niet zo goed in het maken van hele gave kleurrijken make-up looks, dus ik ga maar aan de slag met een moodboard!

  19. Sherr says :

    oeh leuk deze winactie! Maar even kijken of ik iets leuks kan verzinnen :D gelukkig heb ik tot 20 mei

Geef een reactie

