Filmpje: How to Birthday look 2013.

Mijn iPhone trok het niet meer, op vrijdag 19 april kwamen de eerste kuren van de vele e-mails en zaterdag werd het hem bijna fataal. Honderden emails, mentions, Whatsapp berichten, Instagram, Facebook, all over the place. OH MY GOD. Dank jullie wel! Het was een geweldige verjaardag, ben goed verwend en heb mij zeer vermaakt. Tijd om de make-uplook erbij te halen, want Cynth wat droeg jij eigenlijk op het gezicht?

1

Klik hier als je de video niet kunt bekijken. 

De producten die ik in de tutorial heb gebruikt:
– Too Faced Shadow Insurance
– NYX Jumbo Pencil Milk – Sleek Au Naturel – Wet N Wild Lust Palette
– INGLOT Eye Shadow D.S. 467
– INGLOT AMC Shine 242
– TEEEZ Eysshadow Take a Dive
– Essence Kajal Pencil Cool Breeze
– Pupa Multiplay Pencil Deep Black 09
– Catrice Black Jack with Jack Black
– Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara

Vrolijke boel, lekkere intense kleurtjes en toch nog de juiste hoeveelheid shimmer. Lichtroze tegen de zalmkant aan op het ooglid en door de kleur in mijn haar toch nog de turkooise pop. Vergeet niet de peachroze blush on tha cheeks en Prom Queen lipstain on tha lips!

Draag jij weleens turkoois?

Too bad, WordPress zal helaas niet veranderen. Kun je niet inloggen, of lukt het niet om te reageren? Voer dan je website in bij het e-mailadres vakje en plak daar achter @Hotmail.com. Dan zal hij vervolgens gewoon door komen.

Tags: , , , , , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

27 responses to “Filmpje: How to Birthday look 2013.”

  1. Sofie says :

    Heel gaaf dat turkoois, staat je gorgeous! Blauw draag ik zelf niet zo veel, maar nu ik deze look zie denk ik dat ik het gewoon maar weer een keer moet doen :D

  2. Anne Solveig says :

    Mooie look! Mooi bij je haren!

  3. Jorinde says :

    prachtige look. Die turquoise oogschaduw van Inglot is super mooi zeg. Jammer dat hij is stuk gevallen. Haha, sommige producten zijn inderdaad soms moeilijk uit te spreken :-)

  4. Josephine says :

    Oooh wat leuk dat we jouw Birthday look nu kunnen namaken. De kleuren zijn zo mooi!

  5. Tessa says :

    Wauw, wat een prachtige look met prachtige kleuren! Erg mooi gemaakt!
    x

  6. Kiss & Make-up says :

    Bedankt voor de tutorial, echt een mooie look!

  7. beamingbeauty says :

    Hele mooie look, het past echt allemaal perfect bij elkaar!

  8. Amanda says :

    Dat Turqoise knalt echt het scherm af en het staat je ook zo goed! Een geweldig mooie verjaardagslook.

  9. edithmeijer says :

    Echt een super mooie look, staat je prachtig!

  10. makemydayalovely says :

    Vette tutorial. ‘En zo maak je de look, best simpel.’ Simpel? :/ Je bent echt een meester! En wat een vette nagellak heb je op!

  11. Joliefie says :

    Heel erg mooi. Leuk dat je een goede verjaardag gehad hebt, zo’n leuke meid als jij verdient natuurlijk niet anders :D

    Liefs,
    Joliefie

  12. femketje says :

    super gorgeous :D

  13. ChantalAngel says :

    Heel leuk om te Zien. Enne hoorde ik nou Red Hot op de achtergrond? Vraag 2 :p mag dat gewoon?

  14. Xaviera says :

    Het is een prachtige look! Fijne muziek op de achtergrond :D

  15. SarahDiiamonds says :

    Prachtige look, ik had het filmpje gisteren al op YT bekeken, en die Inglot oogschaduw viel me meteen op wat een mooie kleur!

  16. Jasmine says :

    Gelukkige- het was eigenlijk gisteren en ik had geen internet- verjaardag!! Eyes in the spotlight en even WWWauw je haar!! Eerste keer dat ik het zo geverfd zie, een hoog my little pony gehalte- LIKE!

  17. Jana says :

    Prachtige kleurtjes, mooie look :D x

  18. anneliemajlen says :

    Hele mooie look! Ik had je filmpje van te voren al op youtube bekeken hihi

  19. iscreambeauty says :

    Heel gaaf!!

  20. Jeanine says :

    Leuk Leuk Leuk. Wel grappig dat je nu je andere oog moest doen!

    Xxx

  21. beautyandblond says :

    Geweldig mooi! Hoe bedenk je het toch steeds. Love your eyebrows btw♥

  22. Liesbeth says :

    Ik hou van je filmpjes en je looks zijn fantastisch! :)

  23. Suzanne says :

    Wat een super leuk filmpje en wat een mooie look. Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad gisteren! Goed verwend.

  24. Lotte says :

    Ik keek je filmpje vanochtend al, damnnnn, birthdaygirl alert! Je viel zeker heel erg op met deze look, precies zoals het hoort op je verjaardag! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ik ben stiekem wel nieuwsgierig naar de cadeautjes die je hebt gekregen, haha.

  25. Britt says :

    Wauw, een echte birthday look! Echt geweldig hoe mooi jij dit kan, en jaloers op je eyeliner kunsten! Erg leuk om te zien, helemaal leuk dat het met je haren matcht!

  26. Linda says :

    Super mooie look! Je haar is ook super mooi ;D Heb je het laten verven of zelf gedaan? En nog gefeliciteerd :3

Geef een reactie

