Estee Lauder Sumptuous Extreme Volume Mascara.

Ben je vermoeid vanwege de zware nacht die je net achter de rug hebt? Keihard feesten, gek doen en losgaan op de dansvloer. Eigenlijk lag je gewoon in bed, maar wilde je dat niet vertellen.. de wallen liegen er niet om. Een vleugje foundation en een laagje mascara kunnen wonderen doen. Geldt dat ook voor de Sumptuous Extreme van Estee Lauder?

1 SUP

2 SUP

De Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara van Estee Lauder moet mijn wimpers ontzettend veel volume geven. Zoveel dat ik met mijn wimpers op de kale kop van een oude man kan krabben. You know what I’m saying? Sky high baby! Een simpele verpakking, maar met een chique touch.

3 SUP

4 SUP

Met een enthousiast gezicht opende ik de mascara. Bloody hell, till we meet again! Helaas gaan dit soort applicators en ik niet door één deur, maar let’s give it a try. Misschien beloofde de mascara inderdaad torenlange wimpers, maar het borsteltje moest vriendelijk blijven.

5 SUP

6 SUP

Mijn wimpers stellen niet veel meer voor, nu al helemaal niet meer omdat ze tijden niet zijn geverfd. Donkerbruine lashes met een blonde touch. Niets op de wimpers en ook zeker niet gekruld. We gaan namelijk de volume checken!

7 SUP

8 SUP

Toen ik in de bus zat raakte ik verstrikt met de haren van de persoon voor mij, omdat mijn wimpers echt spectaculair veel volume hebben! WOW, mind is blown! Schitterende manier van separeren, maar ook het verdelen van de mascara zelf. Hierdoor ontstaan er niet snel klontjes en brengt het borsteltje gemakkelijk aan. Ongeveer dertien keer met het borsteltje door de bovenste wimpers gezigzagd en drie keer aan de onderkant.

9 SUP

Twee laagjes van de Estee Lauder mascara, terwijl één al zeker voldoende is. Je kunt duidelijk zien dat mijn wimpers nog steeds goed gescheiden zijn, alhoewel ze wat meer aan elkaar gaan plakken. Terwijl ik dat voorheen al bij één laagje had, dit is gewoon geweldig! De mascara blijft de gedurende dag op zijn plek zitten en is niet waterproof – but I don’t mind!

10

Het resultaat? Spectaculaire wimpers waar je U tegen zegt, windhozen worden hierdoor veroorzaken, maar ook nog eens de verleidelijke blik. Of juist weer de wakkere eyes, vanwege het open effect.Geen wimpers die meer gekruld worden door een wimperkrultang! De webshop Scents of Beauty mag dan geen make-up verkopen, maar een goddelijke parfum is altijd op zijn plek, net zoals alle huidverzorging van Estee Lauder. Nieuwsgierig? Houd de website in de gaten!

Heb jij de webshop van Scents of Beauty weleens bezocht? En ook een bestelling geplaatst?

Too bad, WordPress zal helaas niet veranderen. Kun je niet inloggen, of lukt het niet om te reageren? Voer dan je website in bij het e-mailadres vakje en plak daar achter @Hotmail.com. Dan zal hij vervolgens gewoon door komen.

Tags: , , , , , , , , , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

25 responses to “Estee Lauder Sumptuous Extreme Volume Mascara.”

  1. edithmeijer says :

    Wauw mooi resultaat, lijkt me een fijne mascara! Ik kende de webshop nog niet, maar ga even een kijkje nemen!

  2. martinaa89 says :

    Al Veel Goeds over gehoord! :)

  3. Sofie says :

    Ziet er goed uit zeg! Ik ga straks zeker even een bezoekje brengen aan de webshop :)

  4. ValleyDoll says :

    Deze heb ik ook al gehad en hij is inderdaad super goed !

  5. Kimberly says :

    Die ziet er goed uit!! :D

  6. Joyce says :

    Die mascara ziet er echt behoorlijk fijn uit!

  7. naelisa says :

    Ziet er goed uit!

  8. Amanda says :

    Geeft een heel mooi resultaat, wat een knallers haha

  9. Bo says :

    Mooi resultaat hoor, ziet er goed uit!

  10. talsbeauty says :

    Erg mooi resultaat geeft deze mascara

  11. Delphine says :

    Ziet er goed uit zeg!

  12. Lotte says :

    Deze mascara is echt heel populair, ik hoor er altijd zoveel goeds over! En logisch ook, hij geeft een geweldig effect aan je wimpers. En hallo, jouw wimpers niet spectaculair? Ze zijn super lang en vol joh, haha!

  13. Mariska says :

    Ziet er goed uit!

  14. charlotte says :

    Klinkt als een hele fijne mascara!

  15. Josephine says :

    Wauw prachtig! Ik vind een laagje het mooist :D

  16. Irma says :

    Oeh, ik heb nog nooit iets gehad van Estee Lauder. Ik vind de mascara’s van de drogist eigenlijk ook wel prima (:

  17. Kiss & Make-up says :

    Ik vind het eindresultaat eigenlijk niet zo heel geslaagd. Beetje té opvallend en zo…mja… ik weet, niet, gewoon te veel mascara opeengepakt, if that makes sense. Gewoon één of twee lichte laagjes vind ik mooier.

  18. beautyjuf says :

    Wow, je wimpers zijn mooi lang :-) Prachtig!!

  19. Mariel says :

    Ziet er goed uit!

  20. femketje says :

    dit is mijn favoriete mascara atm :D

  21. Jana says :

    Heel mooi resultaat :D x

  22. Tessabd says :

    Ziet er goed uit!

  23. Mattania (@Qtplace) says :

    Wow wat een mooie resultaat! Echt een perfecte eindresultaat

Geef een reactie

