Wintersport, zon en Wintertrex!

De zon mag dan wel net achter de wolken te voorschijn komen, maar soms verlangen we nog naar de goede oude wintertijd. Niet? Maar een skivakantie is voor iedereen toch weggelegd? Heerlijk even in de bergen van de piste skiën, vallend naar beneden, waardoor je uiteindelijk met een cocktail in je hand op het balkon belandt. Good life! En ook daar heb je de felle zon!

1 (2)

Ben je nog te wit voor het openbaar? En val je zelfs niet op in de sneeuw? Is een vakantie naar het buitenland met houten planken onder de voeten niet iets voor jou? Men kleurt drie tinten donkerder zodra ze met hun snoet in de sneeuw skiën. Hoe komt dat? Misschien doordat de zon weerkaatst op de witte hemel op de bergen? Interessant.

2

Op Wintertrex.be kun je makkelijk je eigen skivakantie boeken! Gezellig met vrienden of gewoon la famiglia in Frankrijk, Italie, Oosterrijk en Zwitserland om de besneeuwde toppen onveilig te maken.

3

Ga je voor all inclusive of slaap je het liefst onder de sterren hemel? Pak je het vliegtuig of ben je een echte daredevil en rijd je in de ruige omgevingen van de onbekende wereld? Met WinterTrex.be is een wintersport vakantie zo’n een feit! Sneeuw, zon en toch ontspanning! Onmogelijke combinaties die waar gemaakt kunnen worden!

Heb jij weleens van de website Wintertrex gebruik gemaakt?

Bron foto’s: Weheartit.com
Tags: , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

6 responses to “Wintersport, zon en Wintertrex!”

  1. Irma says :

    Ah, ik zou zo graag op wintersport gaan!
    Helaas zit het er dit jaar niet in :/

  2. beautyjuf says :

    No way, geen wintersport voor mij..! Ik ben zo’n type dat met ‘stokken’ en al tegen een boom knalt en vervolgens alles breekt wat er maar te breken valt…

  3. Kiss & Make-up says :

    Ik ben sinds twee weken terug van mijn laatste skitrip en nu is het goed geweest voor mij :-) Nu mag het zomer worden. En dan vanaf november begin ik waarschijnlijk weer skizin te krijgen.

  4. pretty beauty land says :

    ik kende het nog niet… ben ook niet zo´n wintersport fan

  5. miladylike says :

    Ik kende de website nog niet.

  6. makemydayalovely says :

    Nooit van gehoord, maar wát een té vette skibril heeft die chick op de eerste foto!

Geef een reactie

