NOTD: Fancy Platinum.

De lente is gepasseerd en de zomerse temperaturen komen eraan! Aankomende woensdag wordt het maar liefst rond de achttien graden en donderdag volgt met een temp. Van twintig. Laat de fleurige kleuren maar verschijnen! Soms komt het hebben make-up + nagellakverslavingen van pas! Waarom? Well, de neonroze nagellak roofde ik tijdens mijn agenda-zoektocht, maar wel gecombineerd met een aparte China Glaze variant.

1 NEON

2 NEON

3 NEON

De Orly Bonder als basecoat, hierdoor blijft Platinum Silver van China Glaze beter zitten. Sowieso chipt hij sneller dan andere nagellakken, maar is hij zeker de moeite waard! Volledige dekking bij twee laagjes, maar drie is netter. Unieke finish, spiegeleffect!

4 NEON

Zomer, warm en veel kleur, vandaar de roze ringvinger. Mede dankzij de Hema met het geweldige nummer wat er is afgesleten – thank god for beautyblogs! – want ik kon het nummer op le site terugvinden, namelijk 802! Geen topcoat, waarom niet? Lazyness + de hoogglanslaag zat al uitstekend.

5 NEON

Een gekleurde nagel breekt ook lekker halverwege, daarnaast versiert het de rest en lijkt het, het contrast te versterken. Perfecto voor drie dagen genieten van mooie verzorgde nagels voordat de hel losbreekt! You know what I mean.

Lak jij ook weleens één nagel in een andere kleur? En wat is jouw favoriete nagellak?

Tags: , , , , , , ,

About BEAUTY KONING

Own Dutch beautyblog - BEAUTYKONING.com with some blood and of course an overdose of colors. Lots of reviews, crazy videos and SFX makeup!

18 responses to “NOTD: Fancy Platinum.”

  1. Beauty Sparkles says :

    Mooie combi! Leuke kleuren :)

  2. naelisa says :

    Leuk zo die ene roze nagel! Lekker fel.

  3. Jasmine says :

    Geweldig felroze lak, gotta love Hema. Als er enkel een nagel anders wordt gelakt is dat ook de ringvinger en een favoriet kiezen uit al die prachtige kleuren die er bestaan, te moeilijk. =]

  4. miladylike says :

    Wat een leuke combinatie heb je gemaakt! Ik ben echt dol op een accent nail en de fel roze kleur staat zo leuk bij het zilver.

  5. sannedutchbeauty says :

    Wat een leuke combinatie! Vooral die roze kleur vind ik echt prachtig! Lekker zomers :)

  6. Mira says :

    Superleuke blog heb je!
    Check die van mij voor een winactie ;)

  7. Lidewij says :

    Top combo! Ik vind het ook heel tof om een accentnagel te doen, met glitter, aparte topcoat, mini-nailart of zoiets, net even wat anders :D leuk gedaan, ik vind jouw combinatie echt heel tof!

  8. TimeForBlues says :

    Ooh gaaf! Echt een goed idee! Lekkere frisse combo :D
    x

  9. robin says :

    mooi! veel leuker resultaat op deze manier :)

  10. Ayla says :

    leuke combinatie! ik doe het eigenlijk nooit maar vind het wel heel leuk staan

  11. Eline says :

    Heel erg mooi gedaan dit, toffe combi!

  12. Merel says :

    Ziet er leuk uit! En ja, ik lak ook wel eens één nagel in een ander kleur. :)

  13. Fashion meets Beauty says :

    Eignelijk nooit, maar het ziet er wel leuk uit :D

  14. beyoutifool says :

    Ikzelf doe dit nooit maar ik vind het er best leuk uitzien! De roze kleur is echt mooi :) x

  15. BeautyNailsJana says :

    Leuke accentkleur! Ik zou eerder alle nagels roze lakken en 1tje in het zilver ;)

  16. Rowan | R E D R E I D I N G H O O D says :

    Wauw, die platinum silver is zooooo mooi! <3

    Love,

    Rowan

  17. Iris says :

    Mooi! Ik doe meestal alle nagels dezelfde kleur, maar dit is wel een goed idee. Maakt het wat minder “saai”.

Geef een reactie

